SUNATI-NE ACUM 
0212.52.53.54
Cosul meu

Politica de retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare; potrivit OUG nr 34/2014  perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile .



Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.




RETURNAREA FARAINVOCAREA UNUI MOTIV:


Clientii www.lamonzashop.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original nedeteriorat si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. S.C. AZAD ENTERPRISES S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului de catre client si primirea produselor returnate. 


RETURNAREA INCONDITIILE IN CARE PRODUSUL ESTE DEFECT:
Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 12 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita S.C. AZAD ENTERPRISESS.R.L. returnarea produsului/produselor. Returnarea se va putea face numai in ambalajul original nedeteriorat si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau - daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi suma platita pentru acel produs. Toata responsabilitatea asupra acestor defectiuni revine in sarcina importatorului/distribuitorului.

 

Mentiune conform articolului 14 din OUGnr 34/2014:

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Formularul de retur in format tipizat poate fi descarcat de aici.